FAQ: odpovědi na vaše nejčastější otázky o medovém e-shopu Včelařství Domovina

Hledáte odpovědi na vaše nejčastější otázky o nakupování na e-shopu www.vcelarstvi-domovina.cz? Klikněte na otázku, která vás zajímá:

 

Reklamace: to hlavní, na co se ptáte

Výrobky: nejasnosti a další podrobnosti

Objednávka: odpovědi na časté dotazy

Doprava a platba: vše, co potřebujete vědět

Reklamace

Obdržel jsem poškozené zboží. Jak mám postupovat?

Na našich přepravních obalech si dáváme velice záležet, proto nás vždy mrzí poškození výrobku během přepravy. Ale nezoufejte, poradíme si stejně jako s rozbitým úlem! Pošlete nám fotografii poškozeného zboží na e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz a společně to vyřešíme.

Podrobnosti

Co dělat v případě doručení nekompletní objednávky?

Jednotlivé objednávky připravujeme vždy s co největší pečlivostí a když na něco zapomeneme, je nám to moc líto. Ale nebojte, něco s tím uděláme! Ozvěte se nám na e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz a společně to dáme do pořádku.

Podrobnosti

V balíčku jsem našel jinou velikost či příchuť. Co s tím?

Ano, občas se nám něco takového „povede“. Nejsme na to pyšní, ale chybovost se snažíme snížit na minimum a k problémům se stavíme čelem. Napište na info@vcelarstvi-domovina.cz a podíváme se na to.

Podrobnosti

Výrobky

Proč má můj med jinou konzistenci než na fotkách a videu?

Stává se to, protože do našich medů nepřidáváme barviva, konzervanty ani jiné fujtajbly. Medy proto můžou reagovat na změnu teploty, hlavně v chladu. Chcete-li jemný, hladký med, nechte ho pár dní v pokojové teplotě nebo vložte do vodní lázně, ale jen na chviličku! Pak promíchejte lžičkou a voilááá…

Podrobnosti

Co je ta bílá vrstva na povrchu ochuceného medu?

Jedná se o vysráženou bílkovinu, zcela běžný a přirozený jev, ke kterému dochází zejména při rychlé změně teploty. Nebojte se negativního ovlivnění kvality a chuti ochuceného medu: stačí ho důkladně promíchat lžičkou, případně krátce zahřát, aby se bílkovina opět spojila.

Podrobnosti

Umíte realizovat zakázkovou výrobu?

Ano, umíme a parádní. Obraťte se na nás e-mailem info@vcelarstvi-domovina.cz, kde doladíme veškeré podrobnosti.

Podrobnosti

Objednávka

Nepřišel mi žádný e-mail o provedené objednávce. Co mám dělat?

Úvodní e-mail s potvrzením objednávky se odesílá automaticky. Jestliže vám nedorazil, možná jste se překlepli, nebo jste objednávku nedokončili. Zkontrolujte ji ještě jednou, opravte, případně doplňte.

Podrobnosti

Proč byla moje objednávka stornována?

Zřejmě jsme neobdrželi vaši platbu včas. Ověřte ve svém účtu, jestli byla platba úspěšná. Pokud ano, napište nám na info@vcelarstvi-domovina.cz. Provedeme kontrolu a najdeme, kde je problém.

Podrobnosti

Kdy mi pošlete balíček s mojí objednávkou?

Objednávky se snažíme odeslat co nejdříve, do 2 až 3 dnů od jejich přijetí. Někdy se však může stát, že je naše expedice plně vytížená, a i když pracujeme jako pilné včelky, může dojít k malému zpoždění. Vždy vás však předem upozorníme e-mailem, abyste věděli, že jsme na vás nezapomněli.

Podrobnosti

Neuplatnil jsem slevový kód v objednávce. Lze ho do ní ještě přidat?

Mrzí nás, že se vám v objednávce nepodařilo uplatnit slevový kód. Ale nezoufejte!

  1. Vytvořte novou objednávku.
  2. Nezapomeňte do políčka „Promo kód“ vyplnit slevový kód.
  3. Zašlete na e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz číslo původní objednávky a my ji zrušíme.

Podrobnosti

Kdy bude další akce nebo slevový kód?

O všech slevách, akcích a bonusech informujeme na našich sociálních sítích (Facebook a Instagram). Pokud nás budete pravidelně sledovat, určitě vám už žádná výhoda neuletí.

Podrobnosti

Doprava a platba

Jak je to s dopravou a platbou?

Objednávky zasíláme v rámci ČR s pomocí dopravců Zásilkovna, GLS a PPL.

Podrobnosti

Co dělat v případě neúspěšné platby za objednávku?

Přestože jste vše uvedli správně, může se stát, že nám peníze nedorazí. Nebo jste dokonce poslali platbu se špatnými údaji. Nezoufejte, i od toho jsme tady pro vás. Stačí poslat potvrzení o zaplacení z vaší banky na e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz a společně zatoulanou platbu najdeme.

Podrobnosti

Kdy a kde si můžu vyzvednout objednávku v případě osobního odběru?

Jakmile je objednávka vyřízená, informujeme vás e-mailem/SMS, že si balíček můžete vyzvednout. Výdejní místo naší provozovny je na adrese Areál ZOS Štěpánov 145, Leština u Světlé, 582 82. Jako včelky tady kmitáme v pracovní dny od 8 do 15 hodin.

Podrobnosti

Kde je můj balíček? Můžu sledovat jeho polohu během přepravy?

Předáním balíčku dopravci se veškerá komunikace o doručení přesouvá na něj. S případnými dotazy během přepravy se proto musíte obrátit na dopravce.

Podrobnosti

Nestihl jsem si vyzvednout balíček včas. Jak to řešit?

Je nám líto, že se vám zásilku nepodařilo vyzvednout včas. Balíčky bohužel nemůžeme znovu odesílat, ale můžete si jednoduše vytvořit novou objednávku. A třeba do ní přidat nějakou další medovou dobrotu.

Podrobnosti

Kontakty

Jak vás co nejlépe kontaktovat?

Na telefonním čísle 566 466 050 jsme vám k dispozici od 10 do 16 hodin (v pracovní dny). Nebo pište na e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz.

Podrobnosti