Hodnocení obchodu
LO
Lubomíra Ospalá
JŠ
Jirina Šustkova
👍👍👍
LT
Lenka Tučková
(Administrátor)
Dobrý den, Jirino,
děkujeme za plný počet hvězdiček a Vaši spokojenost. Budeme se těšit na Vaši další medovou objednávku. S pozdravem Lenka
LH
Ludmila Havlikova
Ano
LT
Lenka Tučková
(Administrátor)
Dobrý den, Ludmilo,
děkujeme za plný počet hvězdiček a Vaši spokojenost. Budeme se těšit na Vaši další medovou objednávku.
S pozdravem Lenka
IS
Iva Sládková
DH
Dagmar Honyisova
Dobrý den,
1. ARAŠÍDOVÝ KRÉM JE PLNÝ VODY NEBO ČEHO :/ s tímto obchodem nejsem spokojená - naopak!
2. KVĚTOVÝ MED s lyofilizovaným ovocem (mám 7x jiný druh) je velice TVRDÝ a řekla bych i STARÝ!
PS: Byl to dárek pro přítele a i on se velice divil, co to přišlo v balíku! :/
Má rodina v Orlických horách vyrábí také a je to 100% domácí med!
Byla jsem jen zvědavá na tento obchod když byla 50% SLEVA :D.
A také, protože má dobré RECENZE!
Jestli jsou na sociálních sítí reálné - osobně posud'te i VY :D
Já píši, jakou zkušenost jsem měla já a už nikdy více v tomto obchodě rozhodně nenakoupím a ani bohužel nedoporučím!
S PŘÁTELSKÝM POZDRAVEM,
DAGMAR
LT
Lenka Tučková
(Administrátor)
Dobrý den, Dagmaro,
děkujeme, že jste nám napsala zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s kvalitou našich výrobků, a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Vždy se snažíme poskytovat produkty té nejlepší kvality, a vaše zkušenost nás velmi mrzí. Rádi bychom vám nabídli řešení.
Pokud budete mít zájem, prosím kontaktujte nás na telefonu: +420 566 466 050 nebo emailu: info@vcelarstvi-domovina.cz a my vše rádi vyřešíme k vaší spokojenosti. Věříme, že si zachováte důvěru a že nám dáte příležitost situaci napravit.
Přejeme vám krásné Vánoce a ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
S přátelským pozdravem Lenka
NC
Nela Cermakova
Byl to dárek,ale určitě výborný.
LT
Lenka Tučková
(Administrátor)
Dobrý den, milá Nelo,
děkujeme za pozitivní, krásné hodnocení. Dárek jste vybrala perfektní a originální. Věřím, že obdarovaní byli nadšení. S poděkováním Lenka
EJ
Eliška Jelínková
HS
Hana Salajkova
Velmi
LT
Lenka Tučková
(Administrátor)
Dobrý den, milá Hano,
velmi děkujeme za plný počet hvězdiček. Budeme se těšit na Vaši další medovou objednávku. S pozdravem Lenka
MS
Monika Sládková
Dodávka byla malinko opožděná, zřejmě nápor již vánoční, ale skvělá komunikace s obchodem.
Vřele doporučuji 👍
LT
Lenka Tučková
(Administrátor)
Dobrý den, milá Moniko,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za malé zpoždění, bohužel vánoční nápor může ovlivnit dodací lhůty, ale jsme rádi, že naše komunikace byla k vaší spokojenosti. Vašeho doporučení si velmi vážíme a těšíme se na Vaši další medovou objednávku. Přejeme vám krásné Vánoce. S pozdravem Lenka
MS
Miluška Svobodová
S výrobky této firmy jsem velmi spokojena. Musím také vyzdvihnout kladné vyřízení pro mě velmi nepříjemnou situaci, ohledně vrácení peněz, omylem zaslané na váš účet. Velmi vám děkuji za poctivost a určitě vás doporučuji. Přeji vám krásné vánoce a jen tak dál . Hodně úspěchů ve vašem podnikání. Děkuji Svobodová
LT
Lenka Tučková
(Administrátor)
Dobrý den,
moc děkujeme za krásná slova a za doporučení nás dál. Jsme velmi rádi, že jste spokojená nejen s našimi výrobky, ale i s naším přístupem k řešení situace. Vaše poděkování nás těší a motivuje. Přejeme Vám krásné Vánoce a mnoho úspěchů v novém roce. Budeme se těšit na Vaši další medovou objednávku. S pozdravem Lenka
RV
Romana Vávrová
AV
Alena Vandova
VM
Vladimíra Minářová
LD
Lucie Daňková
Objednávka z loňského roku dorazila včas a v pořádku. Je pravda, že letos doručení trvalo 2 týdny bez jakékoli informace. Po zavolání na infolinku bylo doručeno následující den. Obchod by mohl zlepšit komunikaci se zákazníky - myšleno tak, že by je alespoň mohli informovat o zpoždění doručení, když před Vánoci nestíhají. Jinak zboží dorazilo v pořádku.
LT
Lenka Tučková
(Administrátor)
Dobrý večer, milá Lucie,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná a omlouváme se za zpoždění a nedostatečnou komunikaci ohledně doručení. Chápeme, jak nepříjemné může být, když zákazníci nemají aktuální informace o stavu své objednávky, zvláště v hektickém předvánočním období.
Vaše připomínky si velmi ceníme a budeme pracovat na zlepšení komunikace, aby naši zákazníci byli včas informováni o případných zpožděních. Jsme rádi, že zboží dorazilo v pořádku a věříme, že příští rok bude vše probíhat hladce.
Děkujeme za pochopení a trpělivost, a těšíme se na vaši další medovou objednávku.
S pozdravem a přáním hezkého víkendu Lenka
MH
Michaela Horáková
ER
Eva Rakoušová
MS
Michaela Schmidtová
NF
Nikola Franc
RM
Roman Myrko
MF
Marie Fabris