PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ
Váš názor je pro nás důležitý. Pokud u nás nakoupíte, sami se můžete rozhodnout napsat na jednotlivé produkty recenze.
V těchto Pravidlech zpracování recenzí Vám vysvětlíme, jak nás po nákupu můžete ohodnotit a jak je s Vaší recenzí naložíme.
PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ
společnosti Včelařství Domovina s.r.o.,
IČO: 093 38 781, DIČ: IČO: CZ09338781, se sídlem Lubno 15, 582 82 Habry, zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. C 46131, kterou zastupuje Josef Kölbl, jednatel, na prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu vcelarstvi-domovina.cz (dále jen “e-shop”)
Na našem e-shopu zveřejňujeme dva typy recenzí.
-
Ověřené recenze, které zveřejňujeme přímo na našem e-shopu. Vaše recenze, které vložíte na náš e-shop nijak neupravujeme. Naopak ověříme, zda byly uděleny zákazníkem, který u nás zboží opravdu zakoupil. Tyto recenze jsou zveřejněny na našem e-shopu.
Jedinou výjimkou mohou být agresivní, vulgární nebo recenze směřující proti dobrým mravům, které nezveřejňujeme a rovnou mažeme. Je to z důvodu našich oprávněných zájmů, ale také abychom mravně neohrozili uživatele našeho e-shopu.
-
Ověřené recenze udělené prostřednictvím portálu Heureka. Pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na e-shopu skutečně zakoupili a byly ověřené ze strany Heureka.
Jak mohu ohodnotit zakoupený produkt prostřednictvím Heureka?
E-maily s odkazem na vložení recenze obdržíte, pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze, a to prostřednictvím Heureka. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před dokončením objednávky.
Pořadí recenzí je možné najít na webových stránkách Heureka, recenze je možné filtrovat přímo na těchto webových stránkách. Zpravidla zobrazujeme všechny recenze, ať už jsou pozitivní nebo negativní. Pokud budou obsahovat recenze vulgární výrazy nebo jiné nevhodné pojmy, postupujeme podle pravidel portálu Heureka.
Ověřené recenze zajišťujeme právě prostřednictvím Heureka, které je předána informace o zakoupeném produktu (objednávce) a Vaše jméno, příjmení a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení našeho e-shopu pouze u zákazníků, kteří u nás nakoupili a hodnotí uživatelskou zkušenost nebo produkt, který zakoupili.
Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu prostřednictvím Heureka nebyl zaslán?
Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@vcelarstvi-domovina.cz a poté Vám bude zaslán odkaz.